Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
PR NGOsów. Organizacja strategiczna organizacji pozarządowych
Opis
PR NGOsów. Komunikacja strategiczna organizacji pozarządowych.
Magdalena Łukasiuk
Wydawnictwo Naukowe Sub Lupa
LICZBA STRON: 194
Dostępna wersja elektroniczna - pobierz plik za darmo.
Za szczególnie warte docenienia uznać należy pełne namysłu i pogłębione podejście do problematyki PR w organizacjach pozarządowych, czy też – szerzej – PR społecznego.
Autorka, sprawnie poruszając się w literaturze z zakresu PR politycznego, biznesowego, czy też podejścia dziennikarskiego oraz pozycjonując w tym kontekście PR pozarządowy,
świadomie nie dokonuje tu prostego przełożenia wiedzy i doświadczeń w tym zakresie. (...) Na podkreślenie zasługuje także przemyślana struktura książki – od wynikającej
z przeprowadzonych badań praktyki, poprzez wskazanie bogatego katalogu konkretnych metod i narzędzi możliwych do możliwych do indywidualnego wykorzystania w niemal
każdej organizacji (...) aż do podejścia strategicznego. Zamierzony przez Autorkę zabieg, polegający na „zrobieniu kroku do przodu w stosunku do dostępnych szeroko
poradników stricte narzędziowych i połączenie całkiem już rozpowszechnionej wiedzy o warsztacie komunikacji z principium strategiczności działań” na kartach przedłożonej
do recenzji publikacji udało się z sukcesem osiągnąć.
(z recenzji dr Magdaleny Dudkiewicz, Instytut Spraw Publicznych, Kwartalnik „Trzeci Sektor”)